Bij Snaren.nl kunt u snel en gemakkelijk de juiste artikelen selecteren en bestellen.

 

Artikelen selecteren

U vindt aan de linkerzijde van uw scherm diverse categorieën welke doorlinken
naar subcategorieën. Na de selectie van één van deze categorieën vindt u de
lijsten met de beschikbare artikelen. U kunt vanaf hier direct artikelen in de
winkelwagen plaatsen. Na het plaatsen van een artikel in de winkelwagen kunt u
klikken op ‘doorgaan met kopen’ om andere artikelen toe te voegen aan uw
winkelwagen.

 

Artikelen zoeken

De tweede manier om een artikel te vinden

is door gebruik te maken van de zoekfunctie. Wanneer u in deze zoekfunctie een
trefwoord, merk of artikelnummer intypt zal een lijst met artikelen worden
getoond welke voldoen aan uw zoekopdracht. Vervolgens kunt u meer informatie
over de gevonden artikelen bekijken of deze direct in uw winkelwagen plaatsen.

Verdere mogelijkheden om het juiste artikel te vinden
zijn:

- via de merkenlijst. Selecteer een merk in het kader
"Merken" en alle aanzweige artikelen van dat merk worden gtoond.

- via de zogenaamde "tagcloud". Wij hebben
voor u artikelen gekoppeld aan bepaalde kenmerken van een artikel. Door op een
term in de tagcloud te klikken worden de artikelen getoond die dat betreffende
kenmerk hebben.

 

Beschikbaarheid

Artikelen op voorraad zijn herkenbaar

aan de melding: "Vandaag besteld, morgen geleverd!" Indien deze
artikelen voor 17.00 uur worden besteld worden die, op werkdagen, nog dezelfde
dag via TNT verstuurd. Een deel van de voorraad is opgeslagen in een decentraal
magazijn. Voor deze artikelen geldt dat indien deze voor 12:00 uur worden
besteld, ook dezelfde dag bij TNT worden afgeleverd. Doorgaans zal TNT de
bestelling de volgende werkdag bij u aanbieden.

Bij uitzondering kan het voorkomen dat een artikel
eerder die dag voor een andere bestelling is verwerkt waardoor directe levering
niet meer mogelijk is. Wij brengen u daarvan altijd op de hoogte.

Artikelen die niet op voorraad zijn hebben een
levertijd die wordt aangeduid met "binnen 3 dagen", "levering 3
tot 5 dagen". Afhankelijk van de voorraad bij de importeur of distributeur
zullen wij deze levertijd doorgaans realiseren. Wordt de doorlooptijd langer
dan zullen wij met u afstemmen hoe de bestelling verder behandeld zal worden.

Het kan voorkomen dat artikelen tijdelijk niet meer
leverbaar zijn. Ook dit zullen wij bij de artikelen onder
"Beschikbaarheid" vermelden.

Winkelwagen + inloggen

In de winkelwagen kunt u altijd de

aantallen van de artikelen wijzigen of extra artikelen toevoegen. Standaard
wordt ieder artikel eenmaal toegevoegd aan de winkelwagen. Om de gewenste
hoeveelheid in de winkelwagen aan te passen vult u het gewenste aantal in achter
het artikel en tot slot klikt u op ‘vernieuwen’. Zodra u de juiste artikelen en
aantallen in uw winkelwagen heeft geplaatst en op de knop ‘afrekenen’ drukt zal
de webshop automatisch vragen om uw gebruikersnaam en wachtwoord. Heeft u nog
geen gebruikersnaam en wachtwoord, dan kunt u uzelf snel aanmelden op de
aangegeven manieren.

 

Kortings- en waardebonnen

De kortings- en waardebonnen die u van Snaren.nl

ontvangt kunt in de afrekenmodule toevoegen. Door de code van de bon in te
voeren wordt op de specificatie het bijbehorende bedrag op het bestelbedrag
gecorrigeerd. De codes voor de bonnen vindt u in uw accountgegevens.

Let op: kortings- en waardebonnen hebben ieder hun eigen voorwaarden dus
kan het zijn dat bij een bepaalde bestelling de korting niet gebruikt kan
worden. Bijvoorbeeld indien op het bestelde artikel reeds een bijzondere
korting geldt. Of een waardebon is geldig voor een volgende bestelling.

 

Verzendmethoden

Na het inloggen kiest u de gewenste verzendmethode. Onze webshop biedt u de
mogelijkheid om, indien gewenst, een ander afleveradres dan het factuuradres te
kiezen. Vervolgens krijgt u vier mogelijkheden voor de aflevering van uw
bestelling

 

Betaalmethoden

Vervolgens kiest u een betaalmethode . De mogelijkheden zijn:
- Contant of met PIN bij afhalen van uw bestelling in ‘s-Hertogenbosch
- iDEAL betaling
- Direct E-Banking
- Mistercash
- Vooruitbetaling per bank
- Onder rembours ( kosten 1% met een minimum van € 6,50). I.v.m. TNT
richtlijnen is dit niet mogelijk voor bestellingen boven € 1.000,-.

Eventuele opmerkingen of vragen kunt u toevoegen in het tekstvak onder de bovengenoemde betaalmethoden.

 

Bestelling versturen

Zodra u definitief de juiste artikelen heeft geselecteerd en de juiste verzend-
en betaalmethode heeft gekozen kunt u de bestelling bevestigen. Wij tonen u
voor alle zekerheid voordat u uw bestelling afrondt alle door u ingevoerde
gegevens zodat geen misverstanden ontstaan. Door akkoord te gaan met onze
algemene verzend- en leveringsvoorwaarden kunt u de bestelling afronden. Direct
na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestiging op het door u
ingevoerde e-mailadres.

 

Orderstatus van de bestelling

Om u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw bestelling
sturen wij u een e-mail zodra de status van uw order wijzigt. Zo weet u precies
wanneer wij de betaling hebben ontvangen en wanneer uw bestelling is verzonden.

 

Heeft u de orderbevestiging niet per e-mail ontvangen?
Kijk dan eerst even of deze niet in de “ongewenste email”-box is opgeslagen. Is
dit niet het geval, neem dan met ons op via nummer +31 (0)73-6230888.

 

 

Winkelkar  

Geen artikelen

Verzending €0.00
BTW €0.00
Totaal €0.00

Prijs incl. BTW

Winkelkar Afrekenen

In prijs verlaagd!