SNAREN.NL IS ONDERDEEL VAN SPAENDONCKSPORT

 

VERZENDEN BESTELLINGEN NEDERLAND & BELGIË

Bij Snaren.nl zijn de verzendkosten afhankelijk van het bestelbedrag en de wijze van betaling. Onze webshop rekent automatisch het verzendtarief voor u uit.

 

VERZENDEN BESTELLINGEN OVERIGE LANDEN

Snaren.nl kan uw bestelling over de hele wereld laten bezorgen. De verzendtarieven zijn afhankelijk van het land van bezorging, het totale gewicht van uw bestelling en de omvang van de zending.
Hierdoor kunnen wij u geen vast tarief geven voor zendingen buiten Nederland of België. Wij verzoeken u hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer +31 (0) 73 - 6230888 of per e-mail naar onze klantenservice.

 

UW BESTELLING VOLGEN (TRACK&TRACE)

Snaren.nl biedt haar klanten doorgaans de mogelijkheid om hun bestelling te volgen in het verzendcircuit. U krijgt, nadat uw bestelling door Snaren.nl aan de transporteur is aangeboden een e-mail met daarin uw unieke verzendcode. Via de website van de desbetreffende transporteur kunt u de status van uw zending volgen. Snaren.nl verstuurt binnen
Nederland en België bestellingen via PostNL en DHL. Voor bijzondere
bestellingen kan in overleg met u de meest geschikte transporteur worden
ingeschakeld. Artikelen blijven eigendom van Snaren.nl tot uw betaling is
ontvangen.

 

RETOUR

Artikelen mogen binnen 14 dagen op eigen
kosten geretourneerd worden mits onbeschadigd, in originele staat en met de
originele verpakking. Ongefrankeerde zendingen worden geweigerd en niet in
behandeling genomen.

Retourneren is uitsluitend mogelijk na overleg en goedkeuring van Snaren.nl. De
verzendkosten van retourneren naar Snaren.nl zijn voor rekening van de klant,
ook in geval van garantie. Per geval zal er gezocht worden naar een passende
oplossing. Gerepareerde artikelen welke binnen de garantieperiode vallen worden
op kosten van Snaren.nl aan de klant geretourneerd.

 

GARANTIEAFHANDELING

  • Indien er zich binnen de garantietermijn problemen voordoen met het artikel, of dat het gebreken
         vertoont, dient dit uiterlijk binnen zeven dagen
    te worden gemeld.
  • Schade door transport, die aan de buitenkant zichtbaar is ( b.v beschadigde verpakking en of
         behuizing), moet binnen 48 uur na afgifte van de
    zending aan de transporteur bekend worden
         gemaakt. Niet zichtbare schade kan
    uiterlijk binnen drie dagen na aflevering schriftelijk tegenover de
         
    transporteur en afzender worden ingediend.
    
  • Het transport van en naar de servicelocatie is voor rekening en risico van diegene die aanspraak
         maakt op de garantie en/of het artikel omruilt
    
  • Aanspraak op garantie kan alleen worden gemaakt indien een kopie van de rekening of
         betalingsbewijs wordt bijgevoegd en bij twijfel het origineel kan o
    verleggen.

Winkelkar  

Geen artikelen

Verzending €0.00
BTW €0.00
Totaal €0.00

Prijs incl. BTW

Winkelkar Afrekenen

In prijs verlaagd!